مقالات

تحول صنعت غذا
صنعت خدمات غذایی تجاری یکی از بخش‌های متنوع صنعت غذا است که بیش از 6 میلیون نفر را در سطح جهان استخدام کرده و سالانه نزدیک به 800 میلیارد دلار درآمد دارد. با این حال، به دلیل وابستگی به نیروی کار انسانی، این صنعت دچار میزان بالای خطای انسانی است. در این مقاله از فروشبان که براساس این مقاله نوشته شده است، به راه حل این موضوع با استفاده از ….
ترند‌های صنعت وندینگ در 2024
در سال‌های اخیر، صنعت دستگاه‌های فروش خودکار دستخوش تحولات شگرفی شده است. با پیشرفت فناوری، این صنعت از مرز‌های سنتی خود فراتر رفته است. تغییر به سمت پرداخت‌های غیرنقدی باعث شده است که بسیاری از مؤسسات دستگاه‌های فروش خودکار نصب کنند. این تغییر، که با روند‌های نوآورانه و فناوری‌های جدید هدایت می‌شود، راحتی بیشتری فراهم می‌کند…
چرا باشگاه‌ها نیازمند وندینگ ماشین‌ها هستند؟
مطالعه‌ای که توسط IHRSA انجام شده است نشان می‌دهد که بیش از 21% از آمریکایی‌ها در سال 2021 عضو باشگاه‌های ورزشی بوده‌اند. این افزایش تقاضا برای خدمات مرتبط با سلامتی، فرصت ویژه‌ای برای صاحبان باشگاه‌ها و اپراتور‌های دستگاه‌های فروش خودکار ایجاد می‌کند. در گذشته، دستگاه‌های فروش خودکار با تنقلات ناسالم شناخته می‌شدند، اما اکنون این دستگاه‌ها ….
موقعیت‌سازی
فناوری این امکان را فراهم کرده که خودکارسازی به مجموعه گسترده‌تری از موقعیت‌ها تطبیق یابد، پدیده‌ای که در نشست نوآوری خدمات خودکار به عنوان “موقعیت‌سازی” شناخته شد. در این مقاله از وندینگ تایم، به بررسی چگونگی توانایی فناوری در تطبیق خودکارسازی با انواع مختلف موقعیت‌ها می‌پردازد. این مقاله بسیار تخصصی و فنی به بحث درباره پیشرفت‌های جدید ….