موقعیت سازی: کلمه ی فناوری و صنعت غذا در سال 2024

فناوری این امکان را فراهم کرده که خودکارسازی به مجموعه گسترده‌تری از موقعیت‌ها تطبیق یابد، پدیده‌ای که در نشست نوآوری خدمات خودکار به عنوان “موقعیت‌سازی” شناخته شد. در این مقاله از وندینگ تایم، به بررسی چگونگی توانایی فناوری در تطبیق خودکارسازی با انواع مختلف موقعیت‌ها می‌پردازد. این مقاله بسیار تخصصی و فنی به بحث درباره پیشرفت‌های جدید در شخصی‌سازی تجربیات مشتریان و پیش‌بینی‌های تکنولوژی در سال ۲۰۲۴ اختصاص دارد.

فناوری این امکان را فراهم کرده که خودکارسازی به مجموعه گسترده‌تری از موقعیت‌ها تطبیق یابد، پدیده‌ای که در نشست نوآوری خدمات خودکار به عنوان “موقعیت‌سازی” شناخته شد.

موقعیت‌سازی

فهرست مطالب

 

موقعیت‌سازی: واژه ۲۰۲۴

افزایش سرعت تغییرات: فناوری به سرعت در حال تغییر است و ابزارهای هوش مصنوعی به صورت گسترده‌ای در حال تطبیق با موارد استفاده خاص مشتریان هستند. این تطبیق‌پذیری به خرده‌فروشان، بیمارستان‌ها و اپراتورهای دستگاه‌های فروش خودکار امکان می‌دهد که فناوری‌های خود را به محیط‌های مختلف منتقل کنند.

شخصی‌سازی نهایی: شخصی‌سازی خدمات و محصولات به حداکثر رسیده است. مثال‌هایی از رستوران‌ها و کافه‌ها نشان می‌دهد که مشتریان می‌توانند محصولات را به طرق مختلف و بر اساس نیازهای خاص خود دریافت کنند. این روش در صنعت غذا و خدمات فرودگاهی نیز کاربرد دارد، جایی که انتظارات مسافران در موقعیت‌های مختلف باید برآورده شود.

خدمات غذایی دانشگاهی: در خدمات غذایی دانشگاهی، تقاضا برای “فوق شخصی‌سازی” افزایش یافته است. دستگاه‌هایی که غذاهای سفارشی تهیه می‌کنند، محبوبیت زیادی بین دانشجویان پیدا کرده‌اند. این دستگاه‌ها علاوه بر ارائه غذاهای با کیفیت، به دانشجویان امکان می‌دهند تا انتخاب‌های خود را بدون نیاز به تعامل مستقیم با دیگران انجام دهند.

قدرت‌بخشی به مشتریان: فناوری‌های جدید به مشتریان امکان انتخاب و دریافت خدمات بر اساس نیازهای شخصی‌شان را می‌دهد. این روش‌ها به مشتریان اجازه می‌دهند که تجربه خرید خود را به گونه‌ای که ترجیح می‌دهند، شکل دهند.

سخن آخر

پیشرفت‌های فناوری در تطبیق خودکارسازی با موقعیت‌های مختلف، به افزایش شخصی‌سازی خدمات و رضایت مشتریان منجر شده است. با ادامه این روند، انتظار می‌رود که تجربه مشتریان در زمینه‌های مختلف بهبود یابد و فرصت‌های جدیدی برای ارائه خدمات ایجاد شود. ما در فروشبان در تلاش هستیم با بازتاب اخبار روز دنیا در حوزه ی فروش هوشمند و فروش سلف سرویس به عنوان یکی از اشکال فروش خودکار و فروش بدون متصدی (unattended) همسو با فناوری های روز به پیش برویم.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها